Przejdź do głównej zawartości

NEIGE " Last Generation" jesień-zima 2016


     NEIGE to jedna z tych polskich marek które śledzę z przyjemnością, brand tworzy modę streetową, coś podobnego do MISBHV, jednak nie do końca zwłaszcza ostatnio jak MISBHV idzie bardzo w awangardę, a NEIGE pozostaje wierny klasycznemu streetowi wymieszanemu z klasyką, co wyróżnia polski brand i jest godne podziwu to tworzenie kolekcji w kooperacji z artystami, właśnie z takiej kooperacji powstała kolekcja "Waliszewska & NEIGE" do której wzory haftów i nadruków wykonała polska malarka i rysowniczka Aleksandra Waliszewska, nie ukrywam ze cenię tę artystkę, za jej mroczne, niepokojące prace które często pobudzają do refleksji, jednak dziś będę pisał o kolekcji zatytułowanej "Last Generation" dedykowanej na sezon jesienno-zimowy obecnego roku, więc może przejdźmy do sedna.
     Zdjęcia do kampanii wykonała Lucka Ngo, która sama lubuje się w streetowych ubraniach i trzeba przyznać, świetnie odnajduje się w tym kimacie, tak więc wykonała kawał dobrej roboty przy tworzeniu kampanii dla NEIGE, co prawda zdjęcia są robione według klasycznego dla takich streetowych marek kanonu, mamy w tle stare budynki, jakieś samochody, zabawę kadrem, czy zdjęcia z uciętą twarzą, co prawda nie mówię że jest to złe, bo jest dobre, jednak nie jest oszałamiająco innowacyjne. Co prawda można również powiedzieć że marka nie aspiruje do bycia najbardziej innowacyjną, a do tego żeby pokazać swoje spojrzenie na obecnie trwające trendy na streetowe ubrania i muszę przyznać że ich wizja streetowej mody mi się podoba.
     Kolekcja zatytułowana " Last Generation" prezentuje nam dosyć klasyczne części garderoby w stonowanych kolorach, mamy tu czerń, odrobinę bieli i ciemnej butelkowej zieleni, na wstępie mogę powiedzieć że osobiście zakochałem się w tej kolekcji i chciałbym mieć z niej wszystko, zaczynając od klasycznego, czarnego płaszcza do ziemi z rozcięciami po bokach i wyhaftowaną nazwą marki i kolekcji na rękawie, przez oversizową czarną bluzę z kapturem i nadrukowanym dużym, czerwonym napisem "NEIGE" na obu rękawach, białe szerokie spodnie z zatrzaskami zastępującymi szwy boczne, bomberkę z kołnierzem z tyłu na którym jest futerko, aż po czarny szalik z napisami, chociaż nie pamiętam kiedy ostatnio miałem na sobie szalik to ten bym chętnie przygarną. Jednak gdybym miał wybierać tylko jedną rzecz to bym zastanowił się miedzy oversizową bluzą, a cudownym czarnym płaszczem.
     Mam nadzieję że przekonałem was do polskiego brandu i może coś wam wpadnie w oko i sobie kupicie, ja bardzo chętnie bym pokazał coś z metką NEIGE w mojej serii "With photo album"

Strona






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sandra Kpodonou '18

     Dzisiaj przychodzę do was z kolekcją jednej z najbardziej cenionych przeze mnie polskiej projektantki, oczywiście chodzi mi o Sandrę Kpodonou, o której wszystkich kolekcjach możecie przeczytać na moim blogu, co prawda pierwszy post o kolekcji tej marki jest dość wątłej jakości,ale był pisany prawie dwa lata temu i dopiero zaczynałem pisanie o modzie.      Ale przejdźmy do kolekcji przeznaczonej na rok 2018 zatytułowanej "porno", podobną inspiracją ostatnio posłużyło się HBA, gdzie na koszulkach widniało logo jednej z najpopularniejszych stron z pornografią i cała stylizacja modeli kojarzyła się z takimi klimatami, jednak Sandra Kpodonou nie podchodzi tak dosłownie do tytułu swojej kolekcji, jak powiedziała w wywiadzie dla i-D " Dla mnie jest ono (porno) alternatywne do słowa "życie", które czasem może być rozkoszą, a czasem porażką. W moim zamyśle, pod tym hasłem może kryć się wszystko". A więc jak powiedziała projektantka tak zrobiła i w kolekcji...

Wywiad - Łukasz Zarzyczny- Właściciel SVOI

Łukasz Zarzyczny- Właściciel butiku SVOI w domu handlowym Mysia 3, w którym gromadzi ciekawych polskich projektantów i promuje ich twórczość. Ostatnio zostałeś samodzielnym właścicielem butiku w Mysiej, co skłoniło Cię do tak postępowego kroku? Zostałem samodzielnym właścicielem nowego projektu na Mysiej 3 o nazwie SVOI. Wcześniej  prowadziłem Młodą Polskę, ale razem z partnerami biznesowymi stwierdziliśmy, że lepiej będzie,  jeżeli to ja wprowadzę autorskie zmiany i nowe pomysły. Lubię mieć swobodę decyzji i  podejmować je samodzielnie – po konsultacji z moim zespołem. Już od samego początku miałem  gdzieś w głowie taką myśl, że prędzej czy później tak to się skończy, a w sumie zacznie.   Czy możemy się spodziewać jakichś diametralnych zmian, jeśli tak to jakich? Dla mnie to duże zmiany. Przez rok pracy w Młodej Polsce nawiązałem współpracę ze  wspaniałymi ludźmi i stworzyłem dużo autorskich projektów, dlatego dalej będę kontynuował  swoją...

Misbhv wiosna-lato 2016

   Jak wiecie, jest kilka polskich marek, czy projektantów którzy osiągnęli sukces i popularność na skalę światową, a nie tylko w Polsce. Kogo możemy zakwalifikować do tej grupy? Na pewno fenomenalną Gosie Baczyńską, jakiś czas temu Aloha From Deer, czy UEG, ale największy sukces bezapelacyjnie osiągnęła Natalia Maczek, ze swoim "dzieckiem" MISBHV, ubrania jej marki zobaczymy zarówno w Tokio, Warszawie, Londynie, czy Hong Kongu, jednak nie można pominąć tego że widujemy je nierzadko w street styles ze światowych Fashion Weeków i są wyróżniane przez takie magazyny jak  Vogue francuski , nie zapominajmy też o tym że ubrania z metką MISHBV widujemy na gwiazdach takich jak: cudowna  Kylie Jenner ,  A$AP Rocky , czy  Jourdan Dunn  która lubi ubrać się w ubrania polskiej marki na imprezę nad basenem, no i oczywiście w ubraniach MISBEHAVE lubi pokazywać się alternatywna IT-GIRL która wystąpiła między innymi w teledysku Rihanny  Sita Abellan . Więc jak...