Kampania reklamowa Chanel kolekcji Cruise 2016 może się kojarzyć w znacznej mierze z obrazem Eduarda Moneta " Śniadanie na trawie" jednak modelki zamiast nagie są ubrane w bardzo drogie kreację projektu Karla Lagerfelda dla Chanel. Charlot Free, Stella Lucia i Kitty Hayes jako młode damy należące do wyższych sfer podczas przyjęcia na którym się znalazły przesiadują w swoim damskim gronie przyjaciół.
Ubrania inspirowane koreańską estetyką są połączeniem tradycyjnych strojów z ultra seksownymi ubraniami na przykład buty w stylu second-skin, wybierając biały kolor tych butów projektant trochę pogrywa z kiczem i z skojarzeniami które się nam nasuwają widząc takie buty, jednak mistrzem w projektowaniu i tworzeniu tego typu botów jest marka Dior.
Uważam że nie jest to najlepsza kampania Chanel jaka do tej pory powstałą zwłaszcza nie wyróżnia się na tle innych marek które łamią schematy, na przykład Givenchy i Donatella Versace w ich kampanii, albo Dior i pierwsza ciemnoskóra twarz marki - Rihanna. Zdjęcia nie zachwycają lecz przyciągają uwagę.
Komentarze
Prześlij komentarz